Hikvision >> Set IP Address Filter by wrongdoing

roof55-no

n3wb
Oct 23, 2022
3
0
Norway
Hei folkens.

For første gang jeg prøver ut dette forumet for en guide om "Hva jeg ikke helt visste hva fører til".

I mitt Hikvision IP-kamera DS-2CD2386G2-I4K kan du sette inn tillatte IP-adresser for tilgang til dette. Jeg tenkte overbevisende at når jeg satte min lokale LAN ip-adresse til PC-en og IP-kortet, som er 10.0.0.87 (sett som STATIC i ruteren min), var jeg for garantert tilgang. Jeg har også satt 10.0.0.4 som er den andre IP-tilkoblingen til hovedkortet mitt (1GB-port). Så nå har jeg ikke tilgang, riktig gjettet.

SADP-programvaren min sier at IP-kamera 10.0.0.13 er aktivert, og jeg er for sikker på at jeg klikket på TILLATT tilgang-boksen, men å bruke Chroome10.0.0.13 >bekrefter tidsavbrudd.

Hvordan sette IP-forespørselen for en ALLIAS til 10.0.0.87-tilgangen, der GATAWAY IP-en er satt til 10.0.0.138?

Noen nerder her som vet svaret?

Found in translation:

Hi guys.

First time trying out this forum for a guide on "What I didn't quite know what leads to".

In my Hikvision IP camera DS-2CD2386G2-I4K you can insert allowed IP addresses for access to this. I convincingly thought that when I set my local LAN ip address to the PC and IP card, which is 10.0.0.87 (seen as STATIC in my router), I was for guaranteed access. I also set 10.0.0.4 which is the other IP connection to my motherboard (1GB port). So now I don't have access, guessed right.

My SADP software says IP camera 10.0.0.13 is enabled and I'm too sure I clicked the ALLOW access box, but using Chroome10.0.0.13 >confirms timeouts.

How to set the IP request for an ALLIAS to the 10.0.0.87 access, where the GATAWAY IP is set to 10.0.0.138?

Any geeks here who know the answer?