Update VTO2111D Error

Druko

n3wb
Joined
Dec 31, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Location
España
Hola.

Acabo de actualizar mi videoportero VTO2111D a la version Customer_VTO2111D_Eng_N_16M_SIP_V4.300.10BE000.0.R.20190708.bin y me parece que me ha surgido un error.

Al tenerlo conectado por LAN al PC ConfigTool si me lo detecta, pero cuando intentro arbir la interface de web service de dahua no sucede nada, la pagina se queda en blaco como si no cargase.

A alguien mas le ha pasado??? como podria solucionarlo??

Gracias
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello. I have just updated my VTO2111D video intercom to the version Customer_VTO2111D_Eng_N_16M_SIP_V4.300.10BE000.0.R.20190708.bin and it seems that an error has arisen. Having it connected by LAN to the PC ConfigTool does detect it, but when I try to open the Dahua web service interface nothing happens, the page remains blank as if it did not load. Anyone else has happened??? How could I solve it? Thank you
 

Druko

n3wb
Joined
Dec 31, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Location
España
Solucionado, no era por las coockies. Lo que hize fue volver a cargar la actualización y se solucionó.

------------------------------------------

Solved, it wasn't because of the cookies. What I did was reload the update and it was solved.
 
Top