Hallo KlaverBoer.
Ik ben al een tijdje bezig om de Ezviz DB1 te contacten met mijn DS414 en no luck so far. Ik lees dat het jou wel gelukt is, dus mijn vraag, kan je me helpen?
Bij voorbaat dank
William
Is this what you read?
I just logged into my Amazon account and searched for LaView One skill. https://www.amazon.com/LaView-Technology-ONE/dp/B07CZ44RM4/ref=sr_1_1?keywords=laview&qid=1551808733&s=digital-skills&sr=1-1-catcorr From there it enabled it and took me to the link I posted to authorize my LaView Account...
ipcamtalk.com
U kunt de Ezviz DB1-camera niet op de normale manier aan uw Synology toevoegen. Maar u moet via SSH verbinding maken met uw Synology.
1) Open eerst een SSH-verbinding met uw Synology.
2) Maak een nieuw bestand aan, bijvoorbeeld: Ezviz-DB1.conf Het moet in / var / packages / SurveillanceStation / target / device_pack / camera_support worden geplaatst
3) Wijzig het eigendom van het bestand in dezelfde gebruiker en groep van de andere conf-bestanden in mijn geval SurveillanceStation: SurveillanceStation
4) Bewerk het Ezviz-DB1.conf-bestand met sudo vi
5) Plak de volgende regels in het conf-bestand:
[Ezviz * DB1]
api = aangepast
resolution_h264 = 2048x1536
default_resolution_h264 = 2048x1536
fps_h264_2048x1536 = 5,10,15,20,25,30
fps_h264_1280x720 = 5,10,15,20,25,30
default_fps_h264_2048x1536 = 15
default_image-quality = 5
h264 = rtsp
mpeg4 = rtsp
mjpeg = rtsp
motion = h264, mpeg4, mjpeg
motion_param = gevoeligheid, drempel
rtsp_keepalive = geen
rtsp_protocol = auto, udp, tcp
6) Sla het bestand op en sluit het
7) Ga nu naar de Surveillance Station-beheerpagina
8) Voeg een nieuwe camera toe. Voltooi de installatie.
9)
Merk: Ezviz
Cameramodel: DB1
Poort: 554
Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: activeringscode van uw deurbel
10) Volgende
11) In het volgende scherm (video) heb ik niets veranderd
12) In de opname-instellingen. Je kunt veranderen wat bij je past
13) In de schema-instellingen gebruik ik alleen bewegingsdetectie. Maar Continuous werkt ook prima.
14) Zodra de camera is toegevoegd. Nu moet je de camera bewerken
15) Ga in Apparaatinstellingen naar het tabblad Geavanceerd
Transportprotocol: udp
Informatiebron voor streaming: streaming
16) Elke instelling waar u de kwaliteit kunt kiezen die ik heb gekozen voor Hoge kwaliteit.
17) Het zou nu moeten werken
Wanneer u uw camera voor het eerst toevoegt, is de "live preview" nog steeds niet zichtbaar, maar wanneer u erop klikt, ziet u de livestream. Ik zie wel een klein live voorbeeld, maar dat was nadat ik de configuratie had geëxporteerd. Enkele wijzigingen aangebracht in de streampaden en de cameraconfiguratie opnieuw geïmporteerd.
Ik hoop dat het duidelijk genoeg is.